Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам "Закон про захист прав споживача". Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: - товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей; - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; - збережено всі ярлики і заводське маркування; - на упаковку не наносилися написи, вона не обмотана скотчем та іншими липкими стрічками. Також під час відправлення товару на обмін або повернення (якщо його отримували з оплатою післяплатою) обов'язково потрібно вкласти до посилки ФІСКАЛЬНИЙ ЧЕК про оплату вартості товару, який було видано Новою поштою під час отримання товару. Умови повернення товарів неналежної якості: У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки і повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться до магазину протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту купівлі). Процедура повернення товару належної та неналежної якості: - зателефонуйте за телефоном +380 (50) 100-85-52, або надішліть листа на email bilenchyk_pavel@ukr.net, зазначивши в темі "Повернення/обмін товару" і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником (Нова Пошта) за адресою: вул. Головківська, 27, Одеська область, 65005, Одеса, Україна; - зателефонуйте за номером +380 (50) 100-85-52 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки і номер банківської картки, на яку потрібно здійснити повернення коштів; - після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар. Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.